Saturday, April 23, 2011

mak aihh lame x updet :(

lamonye x hapdet. sbb? sbb pemalassszzz haha
xde la... sbb nk xam final, pastu bz ssangat. nk cter psl preparation final?  errrrrrr...sgtla menakotkan!
aku xredy pon, tlalu byk nk bca. otak aku kecik je pon, xmuat nk msuk smua. ape yg msuk pon klua balik, nth ilg g mna...sob2...makkkkkkkkkkkk tulunnn

lg sebolan nk exam, tp hrni sempat lyn maharaja lawak, mggu 4. sukeeeeeeee sgt sbb smua bes2.
lagi2 jambu. yus kiutt!! :PP
 at least ML ni dptla kurg kn stress aku nk xam ni. aku bharap amir xklua, bkn sbb aku pnyokong die tp aku nk gelakkn die sbb kdg2 lwk die xmnjadi..tu yg bes..hehe

sambil hapdet blog ni, mta tpandang2 tjeling2 kat notes tuuuu...kene studyyy..nk tgk doremon pn xleh :( sbb takot sgt xstadi banyakkk

No comments:

Post a Comment