Saturday, May 26, 2012

i still miss him

yess.. i still miss him

2days ago aku ttbe give up dgn ape yg die wat slama ni..sampai thp aku nk kene naik kl sorg2. and die nk bwk aku naik scooter. aku terus marah. mcane die lyn aku ni? nk uji aku?? stop it la dgn alasan tu. da byk kali kot die uji aku kononnya nk tgk kesetiaan la kesanggupan aku utk idup dgn die.nk uji aku smpai sanggup die gadaikan perasaan aku, smpai hati aku ni da luka byk kali.n aku majuk pn aku jugak yg dtg balik pd dia.. senang idop die n die boleh kata "my life is alwys easy". so mmg sah2 la aku ni mnyusahkan die mcm2. ive been waiting a long time to meet him. n mcm ni die lyn aku.

aku bru bc blog die. wtpe smua tu die tulis kt blog. die deal dgn ht dan perasaan aku. knape x face me x explain kt aku smuanya. npe nk keep uji aku dgn cra die. as a girl aku nk nmpk hala tuju hubungan ni. mmg aku nk someone yg sweet manjekan aku.. tp tu bkn priority. tp smpai thp smua bnde nk kutuk, smua bnde xamik pot..down x?

die bcinta dgn sorg doktor. workload yg dasat, keje penat, jp tdo siang jp tdo mlm, jp kene g situ g sna. aku perlukan ssorg yg sapotif. bkn someone yg keje asek nk uji aku time aku tgh2 serabut. n bile aku xleh wt, die just let me go, xpujuk xwtpape. dgn alasan allah tunjuk die itu ini. die? diam je biarkan org yg knon die syg ni tlepas. mcmtu ko syg? mcmtu die expect aku stay dgn smua prangai die. xkn aku nk kawen dgn org yg xsyg aku.fikir.

soal org ketiga.
hati aku bkn mcm die yg sng2 berubah. kelua mmg byk kali tp bkn bdua. aku cuba cari chemistry lpas mcm2 die wt aku. tp xde. npe msti die luahkn smua kt blog kt internet. explain to me. just say dont go n i wont go forever. bile da jd cmni die nk explain kt blog sape diri sebenar la ape la. dont expect me to read your mind n when i failed to do so die ckp aku gagal ujian die? hmm..

aku xpenah kisah die keje cleaner. aku penah bcinta dgn pnjual beger. xde hal. as long aku rsa bahagia. aku xgilekan duit die. aku sndri ade duit. die boleh assume mcm2. aku mtk duit die?xpenah. aku gilekan duit die? aku xpndg smua tu. knape aku nk bsusah payah pilih org jauh2..cleaner..ade fikir?aku bangun sbb die.he just cant ustand.

aku sedih, menangis. i just cant proceed. kalau die nk dera nk wt mcm2 buatlah. aku cume pmpuan biasa. ade impian dan keinginan yg sma mcm wanita2 lain kt luar sana. aku mmg xmampu diperlaku mcmni. bkn aku xcube besabar, bkn xpenah cube bertahan. tp mgkin dah sampai limit aku. tiap2 hari balik keje, penat. nk rilex, tp ape aku dapat? semua die xnak. aku tau kecewa. hati ni da luka byk kali, die expect aku btahan..sdgkn aku xpernah kecewakan die, tolerate mcm2. semata2 nk idop dgn die, tp ape die wt selain selalu bgtau bnde yg xmyakinkn utk ms dpn aku. n skrg ni airmta aku keluar lagi.. nthla. ape2la

aku gagal lagi..sory am.

No comments:

Post a Comment